Taste Asia 3!!!

Thanks to ate Aileen for the Mini Taste Asia! WohoOOOOOo! with Miguel, Ate Aileen, kuya Andrew and Karlo Pinoy Blogero! syempre..
with Myself.. hahaha! ^_^ yun lang :P painggit.. hehehe.. Ubos na ang pagkain bago naisipang kunan ng picture.. SoOOo gutom na kasi :)
Taste Asia 4 na next time! hehehehe.. :P

More from Jehzlau Concepts

  • Taste Asia 2! The Biggest Bloggers Party! (33)
    Ooooooooops! ok ok ok... ahmmm? Ano kayang e popost ko? isip isip muna.. ang daming nangyari kasi.. di ko matandaan ang nangyari sa Taste Asia, Mall of Asia. HMmmm.. Hmmmmm??? Hmmmm? hehehe... wala...
  • Ang Sarap ng Cookies! (7)
    Salamat sa Blog and Soul at Mrs. Fields, dahil kung hindi dahil sa inyo, di ako makaka tikim ng napakasarap na Cookies! Galing kasi ako kahapon with Elve sa Mrs. Fields Cookie Cafe, Manila Pavili...
  • Mindanao Bloggers Summit!: A Sakses! (7)
    Hahahaha! Even If I'm not around during the first Mindanao Bloggers Summit, I still feel that I'm present during said event. From the live feeds in my mobile, to a live speaker through kuya Blogie!...
  • I got $210.12 this week! Yey!!! (42)
    Hahahaha! I think I'm so blessed, and sOOoo lucky this week! I have received my Google Adsense cheque worth $110.12 yesterday's yesterday (In the 30th of July to be exact), and today, ahmm oh... it...
  • Congratulations to the Top 100 Food Monsters (20)
    Yesterday, Jonas de los Reyes of Techievanglism shared this one-of-a-kind event for bloggers: The Trinoma Food Tour! and.. there are only 100 slots available for the said event. and... I'm one of t...
  • Filipina Writing Project Awards Night (11)
    Congratulations to all of the winners :P yun lang.. hehehe... ^_^ for the official list of winners, please CLICK HERE!*after a few seconds..*I'm back!! First of all I would like to thank B...
  • Free Coke for You and for Me and for the Entire Human Race (47)
    There are people dying if you care enough for the living, make a better place for you and for me... Hehe.. Enough of this crap. I left my camera's battery inside my room that's why I didn't have a ...
  • Live Blogging During the Trinoma Food Tour (11)
    Here are some of my stupid pictures during the Trinoma Bloggers Food Tour. I've been live blogging during the event. Heehee...Ooops! ang dilim! :D Me with kuya drew :PAng pangit ng kuha ng cam ko.....

3 thoughts on “Taste Asia 3!!!

Click to add emoticons

O_O :yeah: :wink: :wah: :twisted: :takot: :taka: :superlungkot: :silenced: :p :oops: :mrgreen: :lungkot: :lol: :lambot: :kagat: :ipit: :idea: :huh: :hilo: :gulat: :evil: :dila: :cry: :bleh: :blackeye: :asar: :aruy: :arrow: :anoyun: :akopa: := :-| :-x :-P :-D :-? :) :( 8)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>